top of page

Aróma marketing pre hotely

Zabaľte vašich hostí do zmyslového pôžitku

Vytvorte z návštevy jedinečný zážitok

Aróma marketing pre hotely nie je len o šírení príjemnej vône. Je to zložitá stratégia, ktorá pretvára atmosféru, pozdvihuje zážitok vašich hotelových hostí a ponúka im charakteristický pocit od chvíle, keď vstúpia do vašich priestorov.

Naše čuchové zmysly sú hlboké. Zameraním sa na tento zmysel pomocou charakteristickej vône vyvolávame pre vašich hostí silné spomienky, emocionálne spojenie a jedinečný zážitok z hotela.

Aróma marketing v hoteli nie je len o príjemnom prostredí, vôňou podporujeme pocit hostí, aby sa cítili vítaní, uznaní a milovaní.

Zavedenie vône do hotela prináša viac než len zlepšenie prostredia; vytvára "to správne" prostredie. Ide o to, aby bol priestor príjemný, aby sa každý hosť cítil milovaný. Pamätajte, že vôňa výrazne ovplyvňuje správanie spotrebiteľov či hostí. Diverzifikáciou rôznych vôní prispôsobíte atmosféru, aby sa každý hosť cítil uznaný.

Zvýšte spokojnosť hostí a lojalitu značky

Využitím voňavého marketingu obohacujte zážitok hostí a posilňujete lojalitu k značke. Vôňa môže navodiť pocity bohatstva a tepla, a lákať hostí na opätovnú návštevu. Je to podhodnotený, ale účinný spôsob, ako podporiť pozitívny zážitok zo strany hostí a značky, a tým zvýšiť počet opakovaných návštev.

Privítajte svojich hostí vôňou, ktorá vytvorí nezabudnuteľný zážitok.

Zlepšite rozpoznanie značky pomocou charakteristickej vône

Zvolená vôňa môže dať vášmu hotelu jedinečnú identitu v preplnenom hotelovom priemysle. Hostia zosúladia príjemnú hotelovú vôňu s pobytom, čo napomáha lepšiemu uchovaniu značky v ich pamäti. V hotelovom priemysle, kde je rozlišovanie kľúčové, slúži výrazná vôňa ako nástroj na posilnenie vašej značky a vrytie dlhotrvajúcich dojmov vône do myslí a pamäti hostí.

Podporte sústredenie a pokoj

Aróma marketing možno využiť na zvýšenie relaxácie a koncentrácie hostí. Zvážte vône ako levanduľa alebo teplé santalové drevo v izbách pre uľahčenie relaxácie. Najmä v priestoroch, ako sú kúpele alebo rôzne hotelové fitnescentrá a zážitkové zóny, hostia túžia po pokoji – správna vôňa môže podčiarknuť ten upokojujúci pocit.

Efektívne využitie vône môže zmierniť nepríjemné pachy, najmä v priestoroch ako sú toalety, pivnice alebo parkovacie zóny. Okrem šírenia pozitívneho dojmu z dobrých vôní je nevyhnutné riešiť a neutralizovať nepríjemné pachy. Negatívny zážitok z vône môže hostí odradiť od opakovanej návštevy.

Ochráňte príjemnú atmosféru pred nežiadúcimi pachmi

Kde všade môžete využiť aróma marketing v hoteli?

  • Prvý dojem je rozhodujúci a príjemná vôňa v hale či na recepcii môže poskytnúť teplý a príjemný pocit. Jemná a povzbudzujúca vôňa môže posilniť imidž hotela a dať hosťom pocit, že sú u vás výnimoční.

  • Vôňový marketing vo vašom bare a reštaurácii môže prispieť k jedinečnému kulinárskemu zážitku. Zlaďte vône s témou alebo kuchyňou vášho podniku a zaistite jemnú arómu, ktorá stimuluje chuť do jedla bez toho, aby prehlušila vôňu samotných jedál.

  • Vytvorte v hotelových izbách uvoľnenú atmosféru s vôňami, ktoré vyžarujú pokoj a pohodlie. Levanduľa, vanilka alebo napríklad santalové drevo môžu prispieť k uvoľnenému a upokojujúcemu prostrediu, vďaka ktorému sa hostia budú cítiť viac ako doma.

  • Často prehliadaný priestor, ale toto je príležitosť prekvapiť hostí. Pridaním príjemnej vône sa hostia môžu cítiť pohodlnejšie a získať pozitívny dojem z hotela a pocit čistoty.

  • Vo fitnescentre budete chcieť vôňu, ktorá podporuje energiu a sústredenie. Myslite na povzbudzujúce vône s tónmi ako citrusy, mäta alebo eukalyptus, ktoré môžu pomôcť motivovať a stimulovať vašich hostí počas tréningu. Mimochodom, to všetko sú vône, kde sa vedecky dokázalo, že stimulujú výkon pri športe.

  • Vytvorte vo svojom wellness centre úplne novú dimenziu vďaka vôni. Prekvapte svojich hostí unikátnou vôňou v prezliekacích kabínach, pri bazéne, v saunovom svete. Každá táto časť môže mať vďaka vôni svoj vlastný "svet", ktorý podporí relaxáciu, uvoľnenie a dobrý pocit. 

Vytvorte z vašeho hotela oázu pokoja a dobrého pocitu vďaka vôni.

Najčastejšie otázky zákazníkov

  • Olfaktorický systém, ktorý súvisí s čuchom, je priamo spojený s limbickým systémom v mozgu – centrom emócií a spomienok. Keď si hostia spoja charakteristickú vôňu s pozitívnym zážitkom z hotela, prehĺbi to ich emocionálny vzťah k hotelovej značke. Nie len to, vôňu si človek zapamätá s oveľa väčšou presnosťou ako napr. vizuálny vnem. 

  • Niektoré vône ako levanduľa sú známe svojimi relaxačnými vlastnosťami, zatiaľ čo citrusové tóny dokážu povzbudiť a osviežiť. Zvolená vôňa by mala byť v súlade s imidžom značky hotela a želaným zážitkom hosťa.

     

    Napríklad luxusné kúpeľné stredisko sa môže rozhodnúť pre teplé santalové drevo alebo kvetinový jazmín, zatiaľ čo mestský butikový hotel sa môže prikloniť k zelenému čaju alebo pižmovému pačuli.

    Tiež sa môžu vôňou líšiť jednotlivé sekcie hotela, wellness centrum, bazénové centrum, masáže, fitness centrum, toalety, recepcia - to všetko môže mať svoj vlastný voňavý "svet", podľa toho, čo chceme hosťom hotela "povedať" pomocou vône.

  • Vďaka spolupráci s odborníkmi na vôňu, ako je LA NOTA, môžu hotely vytvárať vlastné vône, ktoré odrážajú étos a miestne vplyvy ich značky. Napríklad hotel v blízkosti slávnych čerešňových kvetov v japonskom meste môže zvoliť vôňu, ktorá obsahuje jemné tóny týchto a ponúknuť tak zákazníkom zážitok podobný tejto lokálnej atrakcii. Tiež ponúkame možnosť vývoja unikátnej vône pre váš hotel, pre viac informácií nás kontaktujte. 

  • Od hotelovej haly až po izby pre hostí môže každý priestor využiť premyslene zvolenú vôňu. Jemná vôňa bieleho čaju môže byť ideálna pre rozsiahle záhrady hotela, zatiaľ čo zmes charakteristických vôní citrusov, kvetov a drevitého cédra môže zmeniť hotelový fitness zážitok. Viac o aróma marketingu

  • Konzistentnosť je kľúčová. Použitie kvalitných difuzérov zaisťuje stabilné uvoľňovanie vône, čím zabraňuje silným "výbuchom" alebo obdobiam bez charakteristickej vône. Pravidelné hodnotenia s odborníkmi na vôňu LA NOTA môžu zabezpečiť, že vôňa zostane svieža a účinná. Druhým faktorom je vôňa samotná a jej nosič. Vďaka našim dlhoročným skúsenostiam sme prišli na to, ako využiť studenú difúziu a tie najefektívnejšie nosné médiá vo vôňach tak, aby sme zaručili čo najlepší zážitok z vône.

  • Určite! Mnoho hotelov využíva svoju charakteristickú vôňu v kúpeľných produktoch, osviežovačoch vzduchu a dokonca aj na umývanie tela alebo vonné sviečky, ktoré si hostia môžu kúpiť. To nielen umocňuje zážitok hosťa počas pobytu, ale umožňuje mu odniesť si kúsok z hotelového zážitku domov, podporuje opakované návštevy a trvácnu lojalitu k značke.

  • Charakteristická vôňa, ktorá sa používa dôsledne, sa vryje do pamäti hosťa a pomáha mu spomenúť si a odlíšiť identitu vašej značky v mori možností. Ako okolitá vôňa vytvára príjemnú atmosféru? Okrem vizuálu a zvuku môže správna vôňa vo vašom hoteli vytvoriť pozitívny prvý dojem, ktorý rezonuje, keď doň vstúpia hostia. Hostia sa podprahovo cítia dobre a ten pocit si prepoja s vašou značkou.

  • Profesionálne rozptyľovače vôní či aróma difuzéry prepojené so vzduchotechnikou dokážu efektívne šíriť vônu aj vo veľkých priestoroch. Zvážte možnosti ako našu značku LA NOTA (ktorá zastupuje holandského partnera ZALUTI), ktorá na rozdiel od obyčajných esenciálnych olejov ponúka vo vôni predĺžené účinky. Prečo sa rozhodnúť pre odborníkov na vôňu LA NOTA? Početné hotelové reťazce v krajinách Holandsko, Beglicko, Luxembursko a i., dôverujú našej odbornosti od roku 2007. Šírenie vôní vyžaduje presnosť. Náš skúsený tím pomáha pri výbere vôní a implementácie marketingového plánu hotelových vôní, pričom vyriešime všetky vaše otázky.

  • Prostredníctvom jedinečnej hotelovej vône nielen pozdvihnete zážitok hostí, ale pestujete spojenie, ktoré ich priláka späť do vašich priestorov.

Objavte vysokokvalitné vône z Grasse.

Kolekcia vôní pre vaše hotelové priestory

bottom of page