Americká asociácia Scent Marketing Institute nedávno komentovala štúdiu spoločnosti hashtag Nike, ktorá ukázala, že pridávanie vôní do ich obchodov zvýšilo nákupný zámer o 80 %. V inom experimente na čerpacej stanici s malou predajňou, kde bola cielene používaná vôňa kávy, sa zvýšil predaj tohto nápoja o neuveriteľných 300 %. Ako je to možné sa dá veľmi jednoducho vysvetliť. Čuch je zo všetkých zmyslov najviac prepojený s časťami mozgu, ktoré sú zodpovedné za spracovanie emócií. Čuch doslova priamo obchádza logické centrá mozgu a je napojený na limbický systém. práve ten je emocionálnym riadiacim centrom mozgu. V praxi to znamená, že ak niečo zacítite, spustí sa konkrétna emócia.
O dôležitosti originálneho aróma marketingu pre firmy nedávno diskutoval v podcaste náš CEO a co-founder Marián Hrčka. Odkaz na podcast Buzzworld s Gabriel Tóth a Peter Šebo nájdete na tomto linku.
Nezabudnite, konkurencia v dnešnom svete podnikania je intenzívna. Naši klienti neustále hľadajú jedinečný „faktor X“, aby sa odlíšili od konkurencie. V tomto môže LA NOTA profesionálny aróma marketing zohrať prekvapivo silnú úlohu. Správne vône môžu slúžiť ako neviditeľný, ale citeľný prvok, ktorý môže výrazne ovplyvniť spôsob, akým je váš biznis vnímaný a prežívaný.
Ak vás zaujíma viac napíšte nám na info@lanota.sk
Opmerkingen