top of page
Marián Hrčka

9 dôvodov prečo je originálny aróma marketing od LA NOTA tá najlepšia voľba

Updated: Sep 15






  1. Ako jediný výrobca udržateľných vonných difuzérov so 7-ročnou zárukou sme hrdí na naše profesionálne prístroje Zaluti. Tieto aróma marketingové prístroje, navrhnuté a vyrobené v Holandsku, kombinujú funkčnosť, dizajn a jednoduchosť použitia a sú navrhnuté tak, aby bez problémov zapadli do akéhokoľvek prostredia. 

  2. Naša kolekcia viac ako 50 vysokokvalitných aróm z Grasse vo Francúzsku vás očarí svojou rafinovanou kompozíciou. Vône sú vyrobené z čistých a hypoalergénnych molekúl, ktoré spĺňajú najnovšie európske predpisy a certifikáty IFRA, CLP a REACH. Naše vône môžu byť využívané od nemocníc, škôl, na letiskách či v hoteloch.

  3. V LA NOTA sme hlboko zaviazaní k trvalej udržateľnosti a minimalizácii nášho vplyvu na životné prostredie. Aróma difuzéry sú navrhnuté s použitím vysoko kvalitných materiálov (recyklovaných a recyklovateľných) a najnovších technologických inovácii. Výsledkom tejto kombinácie je výnimočná atomizácia (nebulizácia) vône, ktorá zaisťuje optimálne rozptýlenie vône. Zaluti aróma difuzéry vynikajú nielen odolnosťou, ale sú aj mimoriadne hospodárne pri spotrebe vôní.

  4. Každý zákazník je jedinečný a v LA NOTA vieme, že aj každé prostredie je unikátne. Prinášame riešenia šité na mieru a vašim potrebám. Či už ide o vytvorenie atmosféry pomocou našich aróma difuzérov, o neutralizáciu nežiaducich pachov či splnenie iných želaní zákazníka. Naša oddanosť presahuje všednosť. Dôverujte LA NOTA pre jedinečný zážitok z vône, ktorá zanechá trvalý prvý dojem, ktorý pretrvá.

  5. Konkurencia v dnešnom svete podnikania je intenzívna. Spoločnosti neustále hľadajú jedinečný „faktor X“, aby sa odlíšili od konkurencie. V tomto môže originálny marketing LA NOTA zohrať prekvapivo silnú úlohu. Správne vône môžu slúžiť ako neviditeľný, ale citeľný prvok, ktorý môže výrazne ovplyvniť spôsob, akým je váš biznis vnímaný a prežívaný.

  6. Správne navoňanie prostredia môže tiež prispieť k pohode a produktivite vašich zamestnancov. Marketingový výskum vôní ukázal, že niektoré vône môžu zlepšiť náladu, znížiť stres a zvýšiť koncentráciu. Vnesením príjemnej a stimulujúcej vône do pracovného prostredia môžete vytvoriť pozitívnejšiu a produktívnejšiu pracovnú atmosféru.

  7. Tým, že prostredie vonia tým správnym spôsobom, vytvárate u zákazníkov dobrý dojem a dobrý pocit. Výskum ukázal, že používanie vôní môže zlepšiť atmosféru a posilniť vnímanie produktu. Okrem zvukových a vizuálnych aspektov totiž priamo oslovuje zmysly, vďaka čomu je marketing vôní neoddeliteľnou súčasťou precítenia konkrétnej značky.

  8. Čuch je najviac podceňovaný zmysel a efektívny nástroj v marketingu. Ľudský čuch a emócie sú neoddeliteľne spojené vďaka jedinečnej ceste, ktorou molekuly vône prechádzajú v našom mozgu. Keď vdychujeme vôňu, tieto molekuly sa dostanú priamo do limbického systému, centra kontroly emócií. Na rozdiel od iných zmyslov, má čuch priamu linku k emocionálnym a pamäťovým centrám mozgu. Amygdala, súčasť tohto systému, hrá ústrednú úlohu pri spájaní vôní so špecifickými emóciami a spomienkami. Výsledkom je, že vône môžu vyvolať silné emocionálne reakcie a preniesť nás späť do dávno zabudnutých momentov s úžasnou jasnosťou. Či už je to vôňa čerstvo upečeného chleba, ktorá vyvoláva spomienky na dom starej mamy, alebo vôňa levandule navodzujúca upokojujúce pocity. Vône pripomínania sú veľmi silné a emotívne. V porovnaní s inými zmyslami má podceňovaný čuch osobitný vplyv na naše emocionálne životy a celkovú pohodu. Stručne povedané, vôňa je oveľa viac ako len zmyslový zážitok; je to hlboká emocionálna cesta.

  9. Aróma difuzéry LA NOTA predstavujú dokonalé spojenie funkčnosti a estetiky. Elegantný moderný dizajn bez problémov zapadne do akéhokoľvek prostredia, od luxusnej hotelovej haly až po obývaciu izbu. Okrem toho sú naše aróma difuzéry vybavené špeciálnou aplikácie Bluetooth, čo im umožňuje fungovať úplne automaticky. V LA NOTA je užívateľská prívetivosť prvoradá, bez kompromisov v oblasti štýlu alebo funkčnosti.

74 views0 comments

Commentaires


bottom of page