top of page
Marián Hrčka

Ako vonia komfort a spokojnosť hostí vo vašom hoteli? Prinášame program „Voňavý hotel“ pre zvýšenie spokojnosti a lojality hostí

Vedeli ste, že ľudský mozog si dokáže zapamätať až 10-tisíc vôní a ukladá si ich do dlhodobej pamäte? Čuch je pritom najviac podceňovaný marketingový nástroj pre hotely. No vďaka správnej vôni môže zostať váš hotel v podvedomých spomienkach hosťa po celé roky. LA NOTA prináša prvý špecializovaný voňavý program pre hotely, ktorý je navrhnutý tak, aby sa hosť u vás cítil ako doma, komfortne, strávil v ňom viac času a bol motivovaný k opakovanej návšteve a nákupu. 



LA NOTA aroma marketing vonavy hotel


V LA NOTA sa špecializujeme na strategickú prácu s vôňami na mieste s kontaktu so zákazníkmi. Približne 95 % alebo viac spotrebiteľských rozhodnutí je založených na emóciách, nie je tak prekvapením, že vône zohrávajú v marketingu významnú úlohu. Vôňa je ako neviditeľný dotyk, ktorý môže rozhodnúť o nezabudnuteľnom zážitku. Aróma marketing LA NOTA dodá vášmu hotelu viac než len príjemnú atmosféru – vytvorí jedinečnú identitu, ktorú si hostia okamžite zapamätajú. Správne zvolená vôňa posilňuje vašu značku, predlžuje pobyt hostí a zvyšuje ich lojalitu. Výskumy ukazujú, že vôňa dokáže podnietiť pozitívne emócie, čím podporuje pocit pohodlia, pohostinnosti a komfortu.



vonavy hotel aroma marketing LA NOTA


Čo obsahuje program „Voňavý hotel“ LA NOTA?


Brandová vôňa Hotela:


Profesionálny aróma difuzér LA NOTA s pokročilou mikronizáciou vonného oleja. Aróma difuzér LA NOTA je mimoriadne ekonomický pri spotrebe vône. S flakónom vône s obsahom 200 ml vydrží na recepcii hotela v priemere až 100 dní a pokryje až 250 m2 priestoru, čo z neho robí ekonomickú voľbu pre dlhodobé používanie. Náplň však môže v závislosti od zvolenej intenzity a vône vydržať omnoho dlhšie. Naše vône sú vyrobené z čistých a hypoalergénnych molekúl vo francúzskom meste Grasse, ktoré spĺňajú najnovšie európske predpisy a certifikáty IFRA, CLP a REACH. Intenzita vône je ľahko nastaviteľná až s 99 programami pre ideálny zážitok z vône. Naše aróma difuzéry sú vybavené vysoko kvalitným kompresorom a rafinovanou dýzou. Táto technika zaisťuje, že čisté a kvalitné oleje – bez pridania alkoholu alebo vody – sa premenia na aerosól, ktorý je ľahší ako vzduch. S hrdosťou môžeme povedať, že ako jediní na trhu dodávame inovatívne a vysoko kvalitné difuzéry so 7-ročnou zárukou.


(Cena 99 eur bez DPH/mesiac*  na 24 mesiacov, vôňa v cene prenájmu )


Neutralizácia pachov vo vašom hoteli


Profesionálny aróma difuzér LA NOTA pre miesta vo Vašom hoteli, kde je potrebné eliminovať nežiadúce pachy. Dodávaný s vôňami s patentovanou technológiou neutralizácie zápachu VernovaPure®, ktorá zaisťuje, že nepríjemné pachy sú nielen maskované, ale účinne neutralizované. Vône LA NOTA dokážu účinne odstrániť nepríjemný zápach z toalety, cigaretový dym alebo iné nepríjemné pachy. Vône Fresh Figs a Fresh Water, špeciálne vyvinuté vo francúzskom Grasse, obsahujú patentovanú technológiu VernovaPure®. Laboratórne testy ukázali, že tieto vône dosahujú vysoké skóre neutralizácie pachov. Vedeli ste, že vôňa čerstvých fíg dosiahla 98 % mieru neutralizácie pre toaletné pachy, 93 % pre cigaretový dym a 97 % pre vlhké a zatuchnuté pachy? Vône teda výrazne prekračujú 70% prah, ktorý sa považuje za vhodný na podporu tvrdení o neutralizácii zápachu.


(Cena 99 eur bez DPH/mesiac*  na 24 mesiacov, vôňa v cene prenájmu )


Výhody programu LA NOTA voňavý hotel

 

1.    Pre hotel je čuch najviac podceňovaný zmysel a efektívny nástroj v marketingu. Ľudský čuch a emócie sú neoddeliteľne spojené vďaka jedinečnej ceste, ktorou molekuly vône prechádzajú v našom mozgu. Keď vdychujeme vôňu, tieto molekuly sa dostanú priamo do limbického systému, centra kontroly emócií. Na rozdiel od iných zmyslov, má čuch priamu linku k emocionálnym a pamäťovým centrám mozgu. Amygdala, súčasť tohto systému, hrá ústrednú úlohu pri spájaní vôní so špecifickými emóciami a spomienkami. Výsledkom je, že vône môžu vyvolať silné emocionálne reakcie a preniesť nás späť do dávno zabudnutých momentov s úžasnou jasnosťou. Či už je to vôňa čerstvo upečeného chleba, ktorá vyvoláva spomienky na dom starej mamy, alebo vôňa levandule navodzujúca upokojujúce pocity. Vône pripomínania sú veľmi silné a emotívne. V porovnaní s inými zmyslami má podceňovaný čuch osobitný vplyv na naše emocionálne vnímanie a celkovú pohodu. Stručne povedané, vôňa je oveľa viac ako len zmyslový zážitok; je to hlboká emocionálna cesta.

2.    Vône od LA NOTA vytvárajú podvedomé zvýšenie hodnoty hotela a hostí. Svoju vôňu ako podpis môže mať každý hotel a aj takýmto spôsobom budovať imidž na úplne inej úrovni, kde si ju zákazník zapamätá, keďže vôňa je priamo spojená s ľudskou pamäťou. Špecifická vôňa sa tak stane súčasťou identity hotela, čo pomáha klientom vytvárať silné a trvalé spojenie s hosťom hotela. Podľa štúdie z roku 2003, ktorú uskutočnili Lindstrom a Kotler, si 84 % zákazníkov s väčšou pravdepodobnosťou kúpilo pár topánok (alebo sa im aspoň páčilo), keď boli vystavené vo voňavej miestnosti. Tá istá štúdia odhalila, že mnohí z účastníkov priznali, že by boli ochotní zaplatiť o 10-15 % viac za voňavý produkt a podobný princíp sa dá aplikovať aj na hotel.

 

3.    Originálny aróma marketing od LA NOTA predlžuje čas, počas ktorého návštevníci zotrvávajú v hoteli. Podľa štúdie uskutočnenej pred niekoľkými rokmi zaznamenali obchody a hotely, ktoré využívali profesionálny aróma marketing, zvýšenie počtu ľudí, ktorí zostali v priemere až o 20 % dlhšie v prevádzke a zároveň 300 % nárast predaja konkrétnych produktov Tým, že prostredie hotela vonia tým správnym spôsobom, vytvárate u návštevníkov dobrý dojem a dobrý pocit. Výskum ukázal, že používanie vôní môže zlepšiť atmosféru a posilniť vnímanie produktu. Okrem zvukových a vizuálnych aspektov totiž priamo oslovuje zmysly, vďaka čomu je marketing vôní neoddeliteľnou súčasťou precítenia konkrétnej značky. V LA NOTA vieme , že priemerný hosť si 100-krát s väčšou pravdepodobnosťou zapamätá vôňu ako niečo, čo videl, počul alebo sa jej dotkol. Na základe tohto konceptu si charakteristická vôňa, ktorú vyberáme pre zákazníkov vyžaduje stratégiu, aby zákazníkom poskytla dokonalý zážitok, ktorý je vo svojej podstate úplne zmyslový. Opakované nákupy a návštevy hostí nezávisia často krát ani tak od spokojnosti s produktmi alebo službami, ako skôr od pozitívneho vzhľadu, pocitu a arómy obklopujúcej atmosféru hotela.

 

4.    Naše vône sú bezpečné a sú vyrobené z čistých a hypoalergénnych molekúl, ktoré spĺňajú najnovšie európske predpisy a certifikáty IFRA, CLP a REACH. Naše vône môžu byť využívané od nemocníc, škôl, na letiskách až po hotely a domácnosti

 

5.    Vôňa v hoteli môže zvýšiť produktivitu zamestnancov na pracovisku. Správna vôňa, ktorou je pretkaný hotel, má silný vplyv aj na zamestnancov. Spokojnosť vašich zamestnancov sa následne premieta aj do produktivity. Podľa Harvard Business Review sa produktivita zamestnancov môže zvýšiť o 31 % , ich tvorivosť o 31 %, čo má za následok o 37 % vyššie tržby

 

S programom „Voňavý hotel“ LA NOTA zanecháte nezabudnuteľný dojem, ktorý hostí inšpiruje k návratu. 

9 views0 comments

コメント


bottom of page