top of page
Marián Hrčka

Aróma marketing pre kaviarne. Vôna do kaviarne pre zlepšenie zážitku z návštevy kaviarne.

Updated: 7 days ago

Nič sa nevyrovná vôni čerstvo uvarenej kávy, ktorá prebudí zmysly a pozdvihne ducha. Jej bohatá, tmavá a upokojujúca aróma teší ľudí už po stáročia, a tak niet divu, že si táto energizujúca vôňa našla cestu aj do sveta vôní. Závan čerstvo upečených koláčov a croissantov zmiešaný s aromatickými a exotickými kávovými zmesami povzbudzujú neodolateľné impulzy porušiť diétu, meškať na stretnutie alebo si len tak sadnúť a vychnutnať kávu.



aroma marketing kaviarne LA NOTA


Má však zmysel pre kaviarne investovať do vône aby zvýšili spokojnosť zákazníkov, predali viac kávy alebo jednoducho vytvorili lepšiu atmosféru ? Jednoznačne áno.

Nemysleli by ste si, že voňa do kaviarne je potrebná, ale v konkurenčnom priestore, akým je podnikanie v gastro biznise, budete potrebovať všetky nástroje, aby ste vynikli. Štúdie ukázali, že používanie kaviarenských vôní a aróma marketingu môže zvýšiť predaj – až o 300 %.


Na vytvorenie túžby po káve nestačí len fotka alebo obrázok.


Nová štúdia, publikovaná v Journal of Texture Studies, ukázala, že len ukazovanie obrázkov kávy a jedla nestačí na to, aby vyvolalo ten pocit, že ľudia majú chuť na kávu aleo croissant . Aj keď zvieratá, najmä Pavlovove psy, budú pri myšlienke alebo očakávaní jedla slintať, výskumníci zistili, že to isté neplatí pre ľudí. Pokiaľ ide o ľudí, na vytvorenie túžby po jedle nestačí len obrázok. Dôvodom je podľa vedcov to, že vizuálna reprezentácia nie je dostatočne reálna na to, aby presvedčila mozog, že máte chuť na kávu alebo croissant. Čo to znamená pre marketing reštaurácie a propagáciu vašej kaviarne ? Marketingová stratégia vašej kaviarne by boli oveľa efektívnejšie, ak by ste začlenili čuch.


Vôňa kávy od LA NOTA pre kaviarne je všestranná a dynamická, prepožičiava hĺbku a charakter širokej škále kompozícií vôní. Dokáže vyvolať množstvo vnemov, od tepla a pohodlia slabo osvetlenej kaviarne až po energizujúci šum rušného mesta. Prirodzená komplexnosť kávy jej umožňuje harmonizovať s rôznymi inými vonnými tónmi, ako je sladká vanilka, zemité drevá alebo dokonca výrazné korenie, čím sa vytvárajú podmanivé a nezabudnuteľné vône, ktoré pretrvávajú. Vytvorenie úžasného zmyslového zážitku z kaviarne alebo kaviarne je magnetom pre zákazníkov ako žiadny iný, pretože zasahuje do reakcie ľudského hladu. Okolité vône pomáhajú vytvárať spomienky a pozitívnu atmosféru v kaviarňach a kaviarňach všade, ale musia byť starostlivo vytvorené tak, aby vyhovovali primárnej vôni: konkrétne káve samotnej.


Využite marketing vôní od LA NOTA pre kaviarne. Originálny aróma marketing pre kaviarne od LA NOTA je dostupný na prenájom už od 99 eur bez DPH mesačne. Naše vône vám umožnia zažiť odbornosť a kvalitu parfumérov z francúzskeho Grasee, ktorí vyvinuli tieto výnimočné arómy špeciálne pre vaše podnikanie. Naše vône sú vyrobené len z tých najkvalitnejších surovín a tradične zložené tak, ako sa to robí po stáročia vo francúzskom Grasse. Všetky arómy a vône LA NOTA súm bezpečné a vyrobené v súlade s najnovšími európskymi nariadeniami IFRA, CLP a REACH.



2 views0 comments

Comments


bottom of page