top of page
Marián Hrčka

Marketing firiem sa roky zameriava na zrak a sluch. Vedeli ste,že vôňa môže zmeniť všetko ? Od nákupného správania vašich zákazníkov až po ich náladu.

Updated: Sep 15

Zákazníci čoraz viac odmietajú nekonečné množstvo tradičných reklám, ktoré na nich útočia na každom kroku. Podľa prieskumov vidí priemerný spotrebiteľ viac ako 1 903 reklamných online bannerov za mesiac, čo je viac ako 60 bannerov za deň. To spôsobuje, že spotrebitelia sa stávajú čoraz odolnejšími voči tradičným marketingovým kampaniam a dostávajú sa do stavu tzv. percepčnej slepoty. Je preto prirodzené, že firmy a značky sa čoraz viac zameriavajú na nový spôsob marketingovej komunikácie, ktorý sa nedá vypnúť. A to je napríklad čuch, najcitlivejší zmyslel ľudského tela. Ovplyvňuje až 75 % emócií, pričom mozog človeka si prostredníctvom neho zapamätá až 35 % informácií.




LANOTA.sk aroma marketing


Ľudské telo dokáže nielen rozpoznať rôzne vône, ale ich aj spojiť s konkrétnymi spomienkami a emóciami. Približne 95 % alebo viac spotrebiteľských rozhodnutí je založených na emóciách, nie je tak prekvapením, že vône zohrávajú v marketingu významnú úlohu. Dôležitosť využitia čuchu potvrdzuje aj fakt, že kým všetky ostatné zmyslové systémy predstavujú dlhú cestu prenosu informácie do mozgu, čuch je priamo prepojený s centrami mozgu zodpovednými za emócie a pamäť. To znamená napríklad aj to, že čuchové spomienky si uchováme oveľa dlhšie ako tie vizuálne. Napríklad, vôňa čerstvo upečeného koláča či uvareného pudingu, nám môže pripomínať detstvo. Vôňa konkrétneho parfumu nás môže primäť spomenúť si na určitú osobu. Podobné asociácie sú hlboko ukotvené v ľudskom mozgu a sú súčasťou jedinečnej ľudskej skúsenosti. A ako vieme, tá je neprenosná. V okamihu, keď sa vôňa alebo aróma spojí s určitou emóciou či zážitkom, vedie k trvalému dojmu. Toto spojenie medzi vôňou a emóciou je základom úspešnej marketingovej kampane LA NOTA zameranej na vône. Značky a firmy si dnes uvedomujú dôležitosť dobrej vône a to, ako môže pomôcť formovať vnímanie a správanie spotrebiteľov. Čuch je totiž pozoruhodná a komplexná sieť. Naše nosné dierky obsahujú milióny pachových receptorov, z ktorých každý je schopný rozpoznať širokú škálu pachových molekúl. Tento systém je silne prepojený s limbickým systémom mozgu, ktorý reguluje emócie, pamäť a správanie.


Využite aj vy potenciál vône a storočiami overené majstrovstvo architektov vôní z francúzskeho mesta parfumov. Naše vône LA NOTA sú vyrábané len z najkvalitnejších surovín a sú tradične zložené tak, ako sa to robí už stáročia v Grasse. Kolekcia našich vôní LA NOTA spĺňa najnovšie európske predpisy IFRA, CLP a REACH. V LA NOTA vám pomôžeme pripraviť riešenia šité na mieru, od vytvorenia tej správnej atmosféry až po neutralizáciu nežiaducich pachov. Aróma difuzéry LA NOTA sú vyrábané v Holandsku s použitím udržateľných, vysokokvalitných a recyklovateľných materiálov, ako je oceľ a hliník. Systémy sú navrhnuté s ohľadom na vysokú udržateľnosť a spoľahlivosť, čo zdôrazňuje 7-ročná výrobná záruka. 


Aróma difuzéry LA NOTA sú vyrobené z vysokokvalitných materiálov s použitím najnovších technologických inovácii. Výsledkom tejto kombinácie je výnimočná atomizácia, ktorá zabezpečuje optimálne rozptýlenie vône. Prístroje vynikajú nielen dlhou životnosťou, ale sú aj mimoriadne úsporné v spotrebe vôní. Profesionálne aróma difuzéry LA NOTA sú špeciálne navrhnuté na optimalizáciu exkluzívnych vôní z Grasse. Prístroj zabezpečuje rovnomerné rozloženie vône v celom priestore a naplní každý kút očarujúcou vôňou. Týmto spôsobom vytvoríte dokonalú atmosféru.



0 views0 comments

コメント


bottom of page