top of page

Viac ako 90 % firiem podceňuje formu marketingu, ktorý využívala už kráľovná Kleopatra.

Updated: Feb 24

Svet marketingu sa roky sústreďuje na dva zmysly. Propagácia produktov, reklamy a brandingu sa zameriava na zrak a sluch. No najúspešnejšie firmy na svete sa sústreďujú aj na čuch. Správna vôňa je doslova nástroj ako pracovať s podvedomím zákazníkov. Vôňa totiž obchádza logické centrá mozgu a vplýva priamo na ľudské emócie a to, ako sa cítime. Ak cielene pomocou originálneho marketingu LA NOTA vytvoríte v obchode, nákupnom centre, showroome „dobrý pocit“, zákazník si ho automaticky spojí s vašim produktom, značkou, službou.


Ak sa pozrieme do histórie, marketing vôní je tu od nepamäti. Vôňa sa používala počas celej zaznamenanej histórie a takmer každá staroveká kultúra, ktorú civilizácia pozná, používala vône rôznym spôsobom, čo z nej pravdepodobne robí najstarší spôsob, akým vnímame okolitý svet. Napríklad egyptská kráľovná Kleopatra bola známa tým, že parfumovala plachty svojej kráľovskej lode, aby všetci vedeli, že sa čoskoro objaví.



Aroma marketing kralovna KLEOPATRA


Legenda hovorí, že keď Kleopatra išla navštíviť svojho milenca Marca Antonia v meste Tarsus, nechala napustiť plachty na svojej lodi parfumom, aby bol cítiť dlho pred tým, než vplávali do prístavu. Vôňu, ktorú používala kráľovná Kleopatra označili vedci za Channel č. 5 staroveku.


Rozhodnite sa už dnes a využite originálny aróma marketing LA NOTA priamo z francúzskeho mesta parfumov Grasse. Naši špecialisti sú tu pre vás. Napíšte na info@lanota.sk.

 
 
 
bottom of page