Ako vonia úspech ? Zanechajte dojem na vašich zákazníkov aj vo vzduchu.
- Marián Hrčka
- Oct 5, 2024
- Čítanie: 2
Updated: Feb 24
Pre luxusné značky je každý detail dôležitý. Aj tie najmenšie prvky vytvárajú celkový dojem. Prečo by mal byť vzduch ktorý dýchame a atmosféra výnimkou ? V LA NOTA vieme, že je dôležitý nielen prvý dojem, ale aj posledný dojem. Vďaka originálnemu aróma marketingu dokážeme vytvoriť priestor, kde luxus a úspech je nielen vidieť, ale aj cítiť.
Naši zákazníci si uvedomujú, že každý aspekt ich ponuky – od dizajnu, cez materiály až po zákaznícky servis musí byť špičkový. Tieto detaily zosobňujú kvalitu, prestíž a výnimočnosť, ktoré zákazníci od luxusných značiek očakávajú. Luxusné a úspešné značky spája niekoľko princípov, ktoré majú spoločné. Jedným z nich je určite to, že sa odlíšili od konkurencie, spravili niečo inak a zo svojho produktu či služby spravili ZÁŽITOK. Originálny aróma marketing LA NOTA pre firmy vie sprostredkovať presne tento efekt, pretože zážitok sa odohráva na emocionálnej úrovni, mimo logiky - a je to práve vôňa, ktorá obchádza logické centrá a spúšťa alebo vytvára emócie.

Cieľom LA NOTA marketingu vôní je prostredníctvom správne zvolených aróm a vôní vyvolať na nevedomej úrovni požadovanú emocionálnu odozvu a pozitívnu asociáciu – či už so značkou alebo konkrétnym produktom. Na základe výskumov vieme, že 75 % všetkých emócií, ktoré každý deň máme, sú spôsobené čuchom, preto je 100 krát pravdepodobnejšie, že si zapamätáme niečo, čo cítime, ako niečo, čo vidíme, počujeme alebo sa toho dotýkame.

Výskum Spangenberg et al. (1996) ukázal, že príjemné vône v maloobchodných prevádzkach zlepšujú náladu zákazníkov a pozitívne ovplyvňujú ich správanie. Výsledky naznačujú, že vhodne zvolená vôňa vedie k dlhšiemu pobytu zákazníkov v predajni. Použitie tej správnej vône pre vašu firmu výrazne podporuje vznik prostredia a atmosféry, kde sa zákazníci cítia uvoľnení, pohodlne, no zároveň plní energie a elánu, čo dokazujú aj viaceré výskumy. V takýchto priestoroch ľudia jednoduchšie, priam prirodzene, prijímajú nákupné rozhodnutia. Podľa štúdie uskutočnenej pred niekoľkými rokmi zaznamenali obchody, ktoré využívali aróma marketing, zvýšenie počtu ľudí, ktorí zostali v priemere až o 20 % dlhšie v prevádzke a zároveň bol zaznamenaný 300 % nárast predaja konkrétnych produktov.

Spoznajte silu skutočnej vône a zistite ako vonia úspech. Napíšte nám ešte dnes na info@lanota.sk

Naše vône sú vyrobené z čistých a hypoalergénnych molekúl vo francúzskom meste Grasse a spĺňajú najnovšie európske predpisy a certifikáty IFRA, CLP a REACH. Ako jediný na slovenskom a českom trhu dodávame inovatívne a vysoko kvalitné difuzéry so 7- ročnou zárukou. Naše inovatívne a úsporné aróma difuzéry LA NOTA sú navrhnuté a vyrobené v Holandsku, kombinujú funkčnosť, dizajn a jednoduchosť použitia a sú navrhnuté tak, aby sa stali dizajnovým kúskom každého prostredia.

g pretože:
Comments