top of page

Neuromarketing a originálny marketing vôňí LA NOTA mení návštevu zákazníka na zážitok, ktorý si zapamätá

Marián Hrčka

V LA NOTA kombinujeme princípy neuromarketingu s precíznym výberom vône pre váš priestor, ktoré majú presne cielený efekt. Chápeme, že každý detail Vášho priestoru – od návštevy zákazníka v obchode, po interiér až p zákaznícky servis – je súčasťou vášho imidžu. Originálne vône LA NOTA navrhnuté francúzskymi architektmi vôňí z Grase LA NOTA nie sú len doplnkom, ale neoddeliteľnou súčasťou vašej identity.




Ako funguje neuromarketing a originálny marketing vôňí ?


Neuromarketing a aróma marketing spájajú najnovšie poznatky vedy a psychológie aby vytvárali nezabudnuteľné zážitky. Hoci sa na prvý pohľad zdá, že tieto oblasti fungujú samostatne, ich princípy sú prekvapivo podobné – oba spoliehajú na emócie a zmyslové vnímanie ako kľúč kúpeľnému rozhodovaniu. Dôležitosť neuromarketingového potenciálu podčiarkuje zistenie, že asi 95 % myšlienok vyskytujúcich sa v podvedomí nemožno merať tradičnými výskumnými metódami. Neuromarketingové štúdie potvrdzujú, že 75 % našich emócií, ktoré zažívame počas dňa, súvisí s vôňami, kotré cítime. Bežný človek dokáže rozlíšiť okolo 10 000 rôznych aróm. Silne ovplyvňujú aj nákupné správanie. Ako naznačujú viaceré typy výskumov, kým ľudia si po troch mesiacoch dokážu zapamätať len 50 % vecí, ktoré videli, v prípade vôňí je to až 65 % po jednom roku. LA NOTA voňavý aróma marketing je viac než len rozptyľovanie príjemnej vône v priestore. Je to umenie spojiť značku – firemnú identitu s arómou, a tým zvýrazniť značku a zabezpečiť jej odlíšenie od konkurencie. Našim cieľom nie je len navodenie impulzívneho spotrebiteľského nákupného správania, ale aj o podporu imidžu firmy, ako aj o identifikáciu či rozpoznateľnosť komunikovaného produktu, služby, firmy s cieľom zanechať trvalý dojem. Správna aplikácia vôňe prispieva najmä k pozitívnemu hodnoteniu firmy zákazníkmi, k lepšiemu vnímaniu produktov a služieb firmy a k tomu, že zákazníci podvedome majú tendenciu vracať sa k firmám, ktoré profesionálny originány LA NOTA voňavý marketing využívajú. Originálny aróma marketing LA NOTA má veľký marketingový potenciál a je možné ho využiť prakticky kdekoľvek. V kanceláriách, hoteloch, letiskách, nemocniciach až po auto servisy. Aplikácia správnej hypoalergénnej vôňe LA NOTA tiež pomáha zlepšovať náladu nielen medzi zákazníkmi, ale aj medzi zamestnancami a má tendenciu k väčšej štedrosti zákazníkov.


Ako funguje čuch ?


Čuch je jedným z našich prvotných a hlboko zakorenených zmyslov a funguje ako náš chemický výstražný systém. Pri všetkých ostatných zmysloch človek myslí skôr, ako odpovie, ale pri vôni mozog reaguje skôr, ako si ľudia myslia. Vôňa LA NOTA môže vytvárať priame reakcie na podnety, pretože najviac súvisí s emocionálnymi reakciami. Čuch je náš jediný zmysel priamo spojený s limbickým systémom, ktorý riadi pamäť a emócie. Ľudia emocionálne reagujú na vôňu ešte skôr, ako ju dokážu identifikovať. To má podvedomý vplyv na ich správanie a následne aj na spoločnosť. Zákazníci ovplyvnení peknou vôňou v predajni zostávajú o 44 % dlhšie ako bez príjemnej vône čo výrazne zvyšuje vplyv aróma marketingu LA NOTA na tržb predajne.



ako funguje cuch


Prečo je čuch taký silný nástroj v neuromarketingu ?


Podľa štúdií a vedekých zistení je náš čuch najsilnejším zmyslom pre pamäť. Vieme, že je 100-krát väčšia pravdepodobnosť, že si zapamätáme niečo, čo cítime, v porovnaní s niečím, čo vidíme, počujeme alebo čoho sa dotýkame.


Čo je neuromarketing?


Neuromarketing sa zameriava na pochopenie toho, ako mozog reaguje na podnety, ktoré nám marketing predkladá. Využíva technológie, ako je sledovanie očí, mozgové skeny alebo analýza emócií, aby odhalil, čo spotrebiteľa zaujme, nadchne alebo presvedčí.

Jeho cieľom je optimalizácia marketingových stratégií tak, aby boli efektívne na nevedomej úrovni – tam, kde sa odohráva väčšina našich rozhodnutí. Podstata neuromarketingu spočíva v poznaní, že značnú časť spotrebiteľských rozhodnutí riadia skôr nevedomé a emocionálne faktory , než čisto racionálne úvahy. Keď klienti vstúpia do vášho obchodného priestoru, nerobia len logické rozhodnutia založené na faktoch a číslach ale podvedomé rozhodnutia často krát aj na základe vône. Neuromarketing prináša revolúciu v spôsobe, akým chápeme a napĺňame preferencie zákazníkov. Starostlivým výberom vôňe LA NOTA, priestorov, dizajnu vášho priestoru môžete vytvárať pohlcujúce zážitky, ktoré rezonujú s vašim cieľovým publikom. Je to spojenie psychológie a obchodnej stratégie, ktoré presahuje to, čo sa na prvý pohľad alebo nos stretne.



ako funguje neuromarketing


Keď vstúpite do sveta neuromarketingu a marketingu vôňí LA NOTA, nezabudnite, že na každom zmyslovom detaile záleží. S vôňou vám radi pomôžeme. Investovaním do originálneho aróma marketingu LA NOTA posilníte spojenie so zákazníkmi, zvýšite ich spokojnosť a zanecháte trvalý dojem. Neuromarketing a aróma marketing LA NOTA spoločne predstavujú silný nástroj, ktorý pomáha premeniť obyčajný kontakt so značkou na nezabudnuteľný zážitok.



LA NOTA vone aroma marketing


Vône LA NOTA sú bezpečné a sú vyrobené z čistých a hypoalergénnych molekúl, ktoré spĺňajú najnovšie európske predpisy a certifikáty IFRA, CLP a REACH. Naše vône môžu sú využívané od zubných ambulancií, kancelárií, hotelov, kaviarne až po domácnosti.

11 zobrazení0 komentárov

Comments


bottom of page